
W celu złożenia reklamacji towaru zakupionego w sklepie internetowym www.soldo.pl, postępuj zgodnie z poniższymi krokami
1. Formularz
Wypełnij formularz reklamacji i dołącz go do przesyłki.
2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz paragonem lub fakturą.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
SOLDO
ul. Witkiewicza 41
71-123 Szczecin
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
SOLDO
ul. Witkiewicza 41
71-123 Szczecin
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz paragon lub fakturę.
Uwaga! W razie niejasności skontaktuj się z nami mailowo: soldo.esklep@onet.pl lub telefonicznie: 518-674-434, z chęcią udzielimy Ci potrzebnych wskazówek.